افکار پ ر   ی ش    ان

افکار پ ر ی ش ان

من در اندیشه ی تو غوطه ورم ( شعر نیمایی )
افکار پ ر   ی ش    ان

افکار پ ر ی ش ان

من در اندیشه ی تو غوطه ورم ( شعر نیمایی )

گنج پایان نا پذیر من

 ازین سرگشتگی ، گیجی و حیرانی 

 

ازین آوارگی، منگی، پریشانی 

 

نمانده است برای من دگر جانی 

 

چه میخواهم بغیر از سقفی و یک لقمۀ نانی 

 

غم ِ یاری ، نگاری ، جان و جانانی 

 

ودیگر هیچ و خرسندم بدین غم گنج پایان نا پذیر من 

 

چه این را خوب میدانم 

 

                        ... غمم را نیست پایانی  

 

                      

نظرات 4 + ارسال نظر
مینا - ش 11 بهمن 1389 ساعت 00:45

خوشگل بود مرسی /غمم را نیست پایانی/
بازم میام شعراتو میخونم

احمد 11 بهمن 1389 ساعت 19:57 http://liberty01.blogsky.com

مرسی مستر سلیمی.
خیلی روان و موزون.. عالی بود.

سهیل 12 بهمن 1389 ساعت 16:04

از دست تو .... خوشحالم ...!
سری بهم بزن

ایییییییییییییییی بچشم

خواجه قاطر 12 بهمن 1389 ساعت 18:38 http://ghater.blogsky.com

سلام
تو و اون سرگشتگی یا من و این حیرانی
من مانده ام و دردی
که نمیدانم کیستم
تو چرا نالانی تو که چیزی داری
این منم در عین پریشانی
که غمم را نیست پایانی

در مورد تو ... آرزو میکنم هیچوقت پریشان نباشی ممنون که یاد من هستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد