افکار پ ر   ی ش    ان

افکار پ ر ی ش ان

من در اندیشه ی تو غوطه ورم ( شعر نیمایی )
افکار پ ر   ی ش    ان

افکار پ ر ی ش ان

من در اندیشه ی تو غوطه ورم ( شعر نیمایی )

گرگ هار


دل من چه گرگ هاری شده است

شب عجیب اسیرتاری شده است ... !

باز آمده نشسته ام سر مزار تو

برسرمزارخاطرات تو

ازخودم دوباره قهرکرده ام

مانده ام، کجا روم ... ؟

هر قدم هزار یادگار تو

هرطرف نشانی ازبهارتو

پس شکایتم با که سرکنم ؟

این شب سیاه را چگونه من سحر کنم ؟

خشم من پرنده های شاد روی شاخه را کجا پراند ؟

چشمهای تو چرا ؟

سفره ی سیاه شام غصه را

دراتاق کوچک امیدِ من گستراند ؟

ازخودم چه شاکیم

شکوه ازخودم چگونه سرکنم ؟

دیگرازهزارویک ترانه ام یک ترانه درتونیست

ازهزارشعرعاشقانه ام

یک چکامه درتونیست

کمتراین بهانه گیر ...

این بهانه را بهانه درتونیست

میروم کمی دگرتحملم اگرکنی

ازدل آزردن من اگرکمی حذرکنی

ازخودم فراریم که رفع دردسرکنم        

... ازتو وخودم ، به غربت خدا سفرکنم       

نظرات 7 + ارسال نظر
شهلا.چ 11 آذر 1391 ساعت 13:05

سلام و درود اقای سلیمی خیلی خوشحال شدم از حضورتون .شعرتون بوی نا امیدی میده .امیدوارم همیشه خوش و خرم باشید و نا امیدی از شما دور باشه

مثل دلواپسی عمدی ِ عاشق وقتی ...
که دلش میگیرد
ممنون از حضورتون

مهدیس 12 آذر 1391 ساعت 19:52 http://parnianepak.blogfa.com

هر قدم هزار یادگار تو

هرطرف نشانی ازبهارتو


زیبا بود ....

آوریل 16 آذر 1391 ساعت 14:12 http://pasazpayan.blogfa.com

حس می کنم ریتم کار حفظ نشده است، البته آن هم در کار اتفاق نیوفتاده

سپاس آوریل عزیز از نگاهت
منظورت ریتم وزنی ست یا مفهومی؟

بدین سان خواب ها را با تو زیبا می کنم هر شب ...


سلام دعوتید به دل آرامم [گل]

ر ع ن ا 29 آذر 1391 ساعت 15:31 http://anoceanofmath.blogfa.com

سلام،
چرا تو ققنوس نیستید...؟
استاد،واسمون دعا کن؛شنبه اولین امتحان ترممونه...
یلداتون خیلی مبارک إن شاءالله*
اگه وقت کردید فردا ساعت9شب بزنید2 و ساعت 10شبم بزنید7...برنامه های منتخب این شب ویژه ان البته از نظر م ن!
همیشه خوب باشید***

با سلام و عرض ارادت
کلبه ی ادبی هزاره ی ققنوس به روز می باشد و منتظر حضور سبز شما فرهیخته ی گرامی است.
با سپاس

الهه فیاضی 14 بهمن 1391 ساعت 13:08 http://elsher.blogfa.com

سلام
دعوتید به شعرهای من..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد